Strony

wtorek, 5 marca 2013

Balkon

Niby nic wielkiego, parę metrów kwadratowych dorzuconych do mieszkania. Ale dla mnie to mój mały raj na ziemi. Uwielbiam ciepłe letnie wieczory, spędzone na nasłuchiwaniu odgłosów miasta. I tą unoszącą się w powietrzu woń kwitnących kwiatów. Zdecydowanie moje ulubione miejsce na relaks po całym dniu spędzonym w pracy. Niestety jak na razie mój balkon w żaden sposób nie przypomina tego wymarzonego, ale jak już przyjdzie na to czas...



To znajdzie się na nim mata z trzciny lub wikliny. Osłania przed sąsiadami a przy okazji tworzy niesamowity klimat.



                                       

Wygodne miejsce do siedzenia.
.



Nastrojowe oświetlenie.




I Bieluń, którego zapach uwielbiam.




A w tej chwili wygląda to tak :)





1 komentarz:

  1. Hej, trafiłam tu przypadkiem ale wiem że zostanę na dłużej. Mam do Ciebie/Was prośbę. Potrzebuję jakiś namiar na osobę od podestu na balkon. Mój mi się opatrzył niesamowicie i zapragnęłam zmian. Gdybym mogła liczyć na pomoc byłabym wdzięczna.

    OdpowiedzUsuń