Strony

niedziela, 1 września 2013

Panele podłogowe.

Ściany są już zagruntowane, nadszedł czas zająć się podłogą. Zdecydowaliśmy się położyć panele podłogowe. Jak już kiedyś pisałam, panele będą ciemne. Początkowo miał to być naprawdę ciemny brąz jednak z czasem doszliśmy do wniosku, że parę tonów jaśniejszy dąb coffe znacznie lepiej będzie pasował do naszej koncepcji mieszkania. Efekt, ja jestem bardzo zadowolona :) Podłoga jest dokładnie taka jak chciałam!




Folia




Podkład.




Instrukcja i zaczynamy.




Odmierzamy, przycinamy.



I podłogę mamy :)



















Łączenie między korytarzem a dużym pokojem.




Przejście między płytkami a panelami w korytarzu.




Ponieważ na całym mieszkaniu mieliśmy zrobioną wylewkę, zdecydowaliśmy się sami położyć podłogę. Wybraliśmy panele z systemem 2 lock, które w prosty sposób montuje się i demontuje bez użycia narzędzi. Duży dylemat mieliśmy podczas kupowania podkładu, ponieważ opinie co do wyboru mieliśmy skrajnie różne. Przede wszystkim zależało nam na dobrym wygłuszeniu podłogi. Ostatecznie zdecydowaliśmy się na podkład pe MAX i myślę, że było warto :) 













7 komentarzy:

  1. Juz bliżej konca:):):) ślicznie!Inez

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny kolor! U nas też niedługo układanie paneli - sami kładliście? :-)
    I fajnie wyglądają połączone z płytkami! Super efekt.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję :) Sami, sami, 5 dni pracy i podłoga gotowa. Kupiliśmy banalne w montażu panele więc ich ułożenie nie stanowiło żadnego problemu.

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie ładnie :).. ale życzę cierpliwości w sprzątaniu tych ciemnych paneli... ;)
    )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślałam, że będą problematyczne, szczególnie, że mam bardzo słoneczne mieszkanie, a jednak nie. Zrobiłam 2 tygodniowy test i nie sprzątałam. Efekt miło mnie zaskoczył, owszem były koty w narożnikach jak gdzieś woda kapnęła to też było widać jednak kurz osadzający się na panelach nie był widoczny :) Dużo gorsze są moje jasne płytki na podłodze w łazience. Tutaj co 2 max 3 dni podłoga musi być wytarta inaczej wygląda tragicznie.

      Usuń
  5. Z jakiej firmy były te panele? Piękne są,takich własnie szukam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Panele to Tarkett Dąb Coffe. Myślę, że mogę je polecić w dużym pokoju przetrwały dwa solidne zalania :)

      Usuń