Strony

piątek, 14 czerwca 2013

Co do tej pory udało nam się kupić.


Remont remontem, ale trzeba też zadbać o wyposażenie. Na pierwszy ogień poszła łazienka.

Wanna

Dłuższa bez półki, czy krótsza z półką. To było podstawowe pytanie. Ponieważ wanna będzie się chowała trochę za szafką z umywalką, a szafka będzie dość głęboka, zdecydowałam się na rozwiązanie krótsza z półką. Tym sposobem wyszła mi wanna 140x90. Zależało mi żeby wzór był prosty z siedzonkiem. Znalazłam parę ciekawych modeli a ostateczny wybór padł na wannę Ekoplus z Sanplastu, którą znalazlam pod nazwą Kabro (tak mi się wydaje, że to sam model) w Leroy Merlin. Argumentem ostatecznym, który mnie do niej przekonał była mała pojemność a tym samym niskie zużycie wody :)







Brodzik

Wiedzieliśmy, że ma być 90x90, że nie może być płaski bo musi zmieścić się syfon, ale też nie przesadnie wysoki tak, żeby 193 cm K nie haczyły głową o sufit. Dylematem było, nóżki czy wypełnienie styropianem. Ostatecznie zdecydowaliśmy się na wersję ze styropianem i brodzik Simplo.


Drzwi prysznicowe

Tutaj były trzy założenia. Szyba ma być przeźroczysta, bo taka nam się bardziej podoba. Ponieważ przeźroczysta to bez żadnych łączeń, tak aby łatwo ją było czyścić. A poza tym nie może mieć górnej poprzeczki, żeby K nie walił głową bo standardowo drzwi mają ok. 190 cm wysokości. Plan udało się zrealizować :)






Baterie

W tym temacie miała miejsce zacięta walka pomiędzy dwoma modelami Valeo od Deante i Murray z Omniresu. Żadnych wytycznych nie było jedyny wyznacznik gust. Ostatecznie zdecydowaliśmy się na serię Murray uznając ją za delikatniejszą :)


Bateria wannowa Murray link


Wentylator

Tutaj też nie było żadnych wytycznych, tylko kwestia gustu :)









1 komentarz:

  1. Super zakupy :-) Identyczne baterie zamierzam zakupić, bardzo mi się ta linia podoba :D

    OdpowiedzUsuń